Get your dropdown menu: profilki, free stuff: freetems

sobota, 2 marca 2013

O-O

Siemq! :c
Czemu smutna minka? Chyba rzeczywiście usunęłam sobie na zawsze PAINTA ;O. Tata mówił, że programy i tak da się odzyskać nawet z usuwania z kosza... To wiem. Ale wiem też ile to zachodu.'Moje Obrazy' pękają w szwach, ale jest tam tylko jeden niewykorzystany maciupeńki obrazek z MSP kiedyś miał się przydać do postu i za chwilę go pokażę i wytłumaczę po co on miał być. To on:
Plakietka VIP niby nic nadzwyczajnego. Ale to nie ta, o której myślicie ;D. Na pewno widzieliście swoich znajomych online na dole x). To jak oni coś robią to się pojawiają takie plakietki(jak chciałam zrobić tamtą notkę na MSP były nowością)np.,że polubił film,zrobił go... A tak właśnie wygląda plakietka jak ktoś kupił VIP'a . 
I jeszcze dwie rzeczy; po pierwsze - nikt [prawie, przynajmniej...] nie ogląda mi filmów itp. Albo nie inaczej!
Filmy mi ogląda mało osób a artbooki i looki NIKT!!!Myślicie, że zmyślam bo przy tych moich artach i lookach jest kilka LI - to są z innych kont(one dały te love it) jeszcze na art to jakoś rzadko ale da jakaś osoba lovka ale na looka - ;c. Proszę o pomoc - zawsze się odwdzięczam.
I teraz druga rzecz: po drugie ;)- jestem chętna do współpracy z innymi blogowiczami (blog o MSP) najlepiej by było, żeby blog był w blogspocie, tak mi najłatwiej. Jeśli ktoś CHCE prowadzić ze mną TEGO bloga niech pisze (niech pisze też w pierwszej sytuacji-blog twój) na mail msp.kotek.blogspot.com lub zuza.kotek3@gmail.com (tego nie ma w Kontaktach) więcej info. w zakładce Kontakt.
A i bym zapomniała! xD Może zauważyliście, że usunęłam muzyczkę z bloga powody:
-jej pomarańczowy kolor nie pasował do koloru bloga
-włączała się kiedy chciała(zapomniałam wtedy ustawić, że ma się włączać o kliknięciu play'a)
-pewnego dnia, gdy chciałam zobaczyć jak wygląda blog weszło mi na stronkę tej muzyczki!
Paaa może dodam ją bez usterek ;) I z (miało być) krótkiego posta zrobił się dłuuuuuugi ;) Paa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz